Sofia

Direktlänk till inlägg 21 december 2007

äntligen äntligen äntligen

Av Sofia - 21 december 2007 15:01

Äntligen har vi fått jullov! :D

det ska bli så härligt att vi ta igen i ... 17 eller 18 dagar :)


Vi fick betygen idag också. Första gången. Lite pirrigt ;P

Jag fick 4 MVG.n, 2 G.n och resten VG.n Är nöjd, det var bara ett av G.na som jag inte fattade. :S´  Annars är det finemang!


har inte gjort något alls sen. kom hem, drack chai te och åt en lussebulle med mamma. sen åkte vi 2 och köpte julgran (som alltid på avslutningsdagen) och efter det julmust, julskinka å lite annat på ICA. :)

 vi hittade ingen Aladin- ask :(


ska kolla på repriserna av Ugly Betty. det första börjar 17.10, det andra vid 18.30 De har lagt in någon "Förtrollad - bakom kulisserna" imellan de 2 avsnitten :P ibland fattar jag inte tv alltså.


hejhopp så länge <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 30 maj 2012 14:26

Idag är det NIO dagar kvar till studenten. Nio dagar tills gymnasietiden är över. Nio dagar tills jag har pluggat klart för ett bra tag. Nio dagar tills jag börjar på en helt ny väg här i livet. Nio dagar tills jag blir fri. Nio dagar tills jag tar ...

Av Sofia - 5 maj 2012 21:23

           Hamnade på Mangos hemsida, vilket visade sig vara livsfarligt... SÅ fina! ...

Av Sofia - 25 april 2012 21:20


                      

Av Sofia - 15 april 2012 18:53


Hej hopppppp. Sisådär en och en halv månad kvar till studenten. Helt sinnes! Ett par skivor står på tur, varav en är redan imorgon, flak-detaljer ska fixas och såklart ska sju ton plugg hinna bokas av. Studenklänningen är införskaffad och studenmössa...

Av Sofia - 9 april 2012 14:22


En vecka på världens bästa landställe gör alltid susen. Har ätit onyttigt varenda dag, besökt släktingar, varit på bio, cyklat på grusvägarna och trotsat kylan, postat studentinbjudningarna (!) och kollat på alla fyra Die Hard-filmer inom loppet av ...

Ovido - Quiz & Flashcards