Sofia

Alla inlägg den 9 december 2007

Av Sofia - 9 december 2007 19:58

Nu har jag verkligen julkänsla! Julen finns överallt och om bara 15 dagar kommer jultomten :D jjippie!

igår var jag, syrran & pappa i stan. vi gick på oilka håll. jag köpte 2 julklappar, en till en kompis och en till en annan kompis (tänker inte säga vem, för då blir det inte lika kul) :) har bara en DEEEL kvar, men annars är det lugnt!


läste ma cherie fillans blogg alldeles nyss, and message back is:
WE MISS YOU TO! :'( long time ago now...

call us!


Idag var jag & min söta vännina Jessica på den första konfa- träffen! I Täby, Tibble kyrka. Det var många nervösa människor där kan jag lova. I ca. 3 (!) timmar var vi där. Fösrt ca. 1 timme inne i kyrkan å bad bla bla bla, sen ett tag med fika och upprop, och sista timmen med bara oss konfirmander som fick göra 4 sorters olika lekar, medans de vuxna fick lyssna på prästen (som är fett rolig!)

Jag är numera Sofia Snaps. Haha, orkar inte förklara, nu. Ska se på Love Actually om 5 minuter, känner mig liiiite stressad för jag måste förpacka om lite glitter (en skolgrej...) och packa lite till imorgon.


Innan jag slutar vill jag bara säga en sak till.
Idag är det min & Dettes (Jessica) 1 års - kompisdag =) I (ca.) 1 år nu, ganska exakt, har vi varit väldigt bra kompisar. Så om du läser detta nu (snart, jag måtse spara det här, men åååååh nu pratar jag i onöden FAST jag är stressad... herregud Sofia!) så vill jag bara säga: du är underbar pysen, tack för att du finns :) <3


 nu ska det strax på bli kärlek på annat håll, i tv- rutan!

bon nuit!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards