Sofia

Alla inlägg den 14 december 2007

Av Sofia - 14 december 2007 18:21

äntligen är det fredag!

v. 50!

om ni bara visste hur länge jag har längtat till den här dagen, i månader. och nu så bara - paff - är vi här! om EN vecka har vi fått jullov :D

om en vecka är det 3 (2, beror på hur man ser det) dagar till julafton!
julafton! jag älskar julen, det är så nedrans mysigt med alla ljus, tomtar, pepparkakor, fina inslagspapper och allt annat som hör julen till <3


herreguud. vad tiden går fort!

verkligen. tänk bara på när man var liten och nu. när man var liten var det likosom upp, frukost, kläder och lek dagen lång.man hade liksom ingen uppfattning om tiden. man bara levde på och behövde inte bry sig om några jädrans läxor. man kom hem efter dagis och lekte till barbie till klockan var 18.00, för då var det dags för bolibompa! :D

nu så bara spronger dagarna iväg. jag hinner inte med något annat än läxor känns det som ibland. vissa får liksom in så mycket annat i vardagarna; vänner, stan, rolig träning, m.m Varför hinner inte jag sånt? :S

jaja.


Nu, snart, om en vecka, är det i alla fall jullov!

jag ska bara vara hemma på lovet. Jessica åker till Dominikanska republiken (eller hur det nu stavas) &  Matilda åker till Thailand. Era lyckans ostar!

Men Alexandra ska i alla fall vara hemma väldigt mycket, tur det för annars ... hade det blivit boring.

hon är underbar den tösen. Alexandra. Fy farao (förlåt, nu tog jag ditt uttryck) vad mycket skoj vi har haft alltså. Genom år och dagar. Det finns så mycket vi har gemensamt, och så mycket som vi inte har gemensamt. Och det är det som gör det så himla kul att vara med dig. Det blir liksom aldrig tråkigt.

Så, lova mig, underbara tös, att vi 2 kommer vara tillsammans en del på lovet. Och ett bra tag efter det också för den delen. <3

Ovido - Quiz & Flashcards