Sofia

Alla inlägg den 16 december 2007

Av Sofia - 16 december 2007 21:24

jag måste bara säga att jag såg på pirates igår på 4.an

och guuuuuud vad orlando & johnny är HETA!  näästan så man började dregla över popcornen där i soffan, men bara nästan, jag har så pass bra självkontroll att jag behöll det i munnen :P


vilka håller med om att pirates är en asbra film och att orlando + johnny ser sjukt bra ut? kommentera! (vilket ni annars är ganska dåliga på måste jag säga!)

Av Sofia - 16 december 2007 21:15

halllå :D


gick upp 9.10 imorse. det var tyst i huset. bara tomten (=sofia) är vaken.

anyway; år frulle och gjordemig iordning. klockan 10.45 ungefär blev jag upphämtad av dette & hennes pappa. han skjutsade oss2 till Brevik kyrka. vi skulle på gudstjänst där. men nähe! när vi kommer in säger prästen att gudstjäsnten först är klockan 16.00 *SUCK*


jag åkte hem igen - dette åkte till stan- där jag fixade lite, gick promenad med mor & far, åt lunch och bakade sedan pepparkakor :D juuulstämning! jag bakade på så länge det gick, innan jag fick åka till kyrkan igen. denna gången skjutsade pappasen oss :)


det var jag, dette + ca. 40 vuxna / gamla. nooo more! jag skickade ett smn till Alexandra, men nehe, hon orkade inte komma igen. så det var bara jag & Dette där som var i ungdomsålder :O haha.

gudstjänsten var helt ok. en gång var det så  tyst att... ja.. jag har aldrig varit med om något liknande. om man hade börjat skratta där så... hade det varit kört.

1 timme senare var det slut.

pappa fixade jättegod middag (ris med kyckling i muumsig sås) och sen julstökade jag, mammsen & systern min runt i huset.


det har varit en ganksa händelserik dag må jag säga.

och så är det TREDJE ADVENT också! jisus!  jag minns liksom julen -06 som igår. typ. tiden går fort när man har roligt. 


imorgon börjar den sista skolveckan. inte ens en hel skolvecka! :D mama mia shit vad skönt det ska bli med loooov! 

Ovido - Quiz & Flashcards