Sofia

Alla inlägg under december 2007

Av Sofia - 30 december 2007 10:51

I’m Miss American Dream since I was 17
Don’t matter if I step on the scene
Or sneak away to the Philippines
They still gon put pictures of my derrière in the magazine
You want a piece of me?
You want a piece of me…

I’m Miss bad media karma
Another day another drama
Guess I can’t see no harm
In working and being a mama
And with a kid on my arm
I’m still an exceptional earner
And you want a piece of me

I’m Mrs. Lifestyles of the rich and famous
(You want a piece of me)
I’m Mrs. Oh my God that Britney’s Shameless
(You want a piece of me)
I’m Mrs. Extra! Extra! this just in
(You want a piece of me)
I’m Mrs. she’s too big now she’s too thin
(You want a piece of me)

I’m Mrs. ‘You want a piece of me?’
Tryin’ and pissin’ me off
Well get in line with the paparazzi
Who’s flippin’ me off
Hopin’ I’ll resort to some havoc
end up settlin’ in court
Now are you sure you want a piece of me?
You want a piece of me…

I’m Mrs. ‘Most likely to get on the TV for strippin’ on the streets’
When getting the groceries, no, for real..
Are you kidding me?
No wonder theres panic in the industry
I mean, please, do you want a piece of me?

I’m Mrs. Lifestyles of the rich and famous
(You want a piece of me)
I’m Mrs. Oh my God that Britney’s Shameless
(You want a piece of me)
I’m Mrs. Extra! Extra! this just in
(You want a piece of me)
I’m Mrs. she’s too big now she’s too thin
(You want a piece of me)

I’m Miss American Dream since I was 17
Don’t matter if I step on the scene
Or sneak away to the Philippines
They still gon put pictures of my derrière in the magazine
You want a piece of me?
You want a piece piece of me…

You want a piece of me?

I’m Mrs. Lifestyles of the rich and famous
(You want a piece of me)
I’m Mrs. Oh my God that Britney’s Shameless
(You want a piece of me)
I’m Mrs. Extra! Extra! this just in
(You want a piece of me)
I’m Mrs. she’s too big now she’s too thin
(You want a piece of me)

Oh yeah
You want a piece of me
Oh yeah
Oh yeah

Av Sofia - 27 december 2007 20:01

Idag har varit en seg dag. Jag skulle ha varit med Jacqueline, men det blev aldrig så :/

 Istället har jag gått omrking i myskläder. Å så fick jag en klänning av mamma - i sen julklapp :D Den där jättepaljettriga saken från H&M, ni vet? Den :) Gissa vem som kommer glittra mest på nyårsafton?

Abropå nyårsafton, jag ska verkligen inte göra något kul på kvällen! :O Ska antingen till familjekompisar eller så kommer de hit. En mamma, pappa, deras ... 7 (?) åriga son och deras 10 åriga dotter. + min familj. That's it!

NO FILIPPUS !!! :'(

Om någon ska göra något annant roligt, TELL ME!

Av Sofia - 26 december 2007 16:51

Nu är det jul igen och nu är det jul igen och...!


Ja, gott folk, och så var julafton över. Igen.
Dagarna innan julafton och den julafton s'jälv går så hmla fort! Man har funderat på vad man ska köpa i julklapp till alla, köpt och slagit in och spenderat (rekordmycket för mig!) pengar.

Jag har typ 200, 300 kronor kvar :'/

Men jag hoppas - och tror - att de som fick julklappar är mig är glada :)

Tandi blev glad! (Om hon inte ljuger, men det tror jag inte hon gör.) Fick ett jättegulligt sms av henne på julaftons kväll där hon skrev att hon var jätteglad och att "jag verkligen vet vad hon gillar" HAH! slå den du *FLIN* :)

Då blev jag glad.

Farmor, farfar, mor, far & syster. De 5 personerna spenderade jag julklappsöppningen med. F & F kom klockan 11.00 :) De hade myycket julkappar med sig! vi fikade, gick promenad och kollade - som alltid - på Kalle och hans kompisar klockan 15.00 :)


Julklapparna började vi inte öppna förrän vid klockan nio (på kvällen) tiden. Ganska sent blev det, men lika glad blev vi för alla julklappar! :D

Jag är väldigt nöjd och glad.


Jag somnade vid 1 och gissa hur länge jag sov?!?!?! Till klockan 13.50 :O HerreGUD! det är liksom 13 timmar! Det var verkligen rekord för mig kan jag tala om. Hahaha. Tonårs-sovandet håller på att ta över ?


Nu ska jag måla naglarna med det vinröda nagellacket som jag bla.  fick av min kära sister i julklapp :)

Ha en fortsatt härlig julefrid (nu i mellandagsreorna).


Av Sofia - 21 december 2007 15:01

Äntligen har vi fått jullov! :D

det ska bli så härligt att vi ta igen i ... 17 eller 18 dagar :)


Vi fick betygen idag också. Första gången. Lite pirrigt ;P

Jag fick 4 MVG.n, 2 G.n och resten VG.n Är nöjd, det var bara ett av G.na som jag inte fattade. :S´  Annars är det finemang!


har inte gjort något alls sen. kom hem, drack chai te och åt en lussebulle med mamma. sen åkte vi 2 och köpte julgran (som alltid på avslutningsdagen) och efter det julmust, julskinka å lite annat på ICA. :)

 vi hittade ingen Aladin- ask :(


ska kolla på repriserna av Ugly Betty. det första börjar 17.10, det andra vid 18.30 De har lagt in någon "Förtrollad - bakom kulisserna" imellan de 2 avsnitten :P ibland fattar jag inte tv alltså.


hejhopp så länge <3

Av Sofia - 20 december 2007 21:50

imorgon får vi jullov!

det kan beskrivas med många många ord hur himmelens skönt det ska bli. en av de är,
underbart.

Av Sofia - 19 december 2007 19:35

hejsan hoppsan.

asså... ni är verkligen inte bra på att kommentera. :/  verkligen inte.



idag skffade moi facebook. fick hjälp av alexandra min älskade vän :)

har suttit å "tränat" lite på det nu ikväll. fattar inte rikgtit allt - än - men snart så... ;)

Av Sofia - 17 december 2007 20:51

Son ~12: Varför måste vi gå till mormors begravning imorgon?
Mamma ~40: Ja, det är ju klart, min mamma har ju dött.
Sonen (irriterat): Men måste jag följa med?
Mamma: Vilken dum fråga. Det är klart att du följer med. Varför skulle du inte det?
Sonen: Jag har ju fotbollsträning.


haha! sjyst :P

Av Sofia - 16 december 2007 21:24

jag måste bara säga att jag såg på pirates igår på 4.an

och guuuuuud vad orlando & johnny är HETA!  näästan så man började dregla över popcornen där i soffan, men bara nästan, jag har så pass bra självkontroll att jag behöll det i munnen :P


vilka håller med om att pirates är en asbra film och att orlando + johnny ser sjukt bra ut? kommentera! (vilket ni annars är ganska dåliga på måste jag säga!)

Ovido - Quiz & Flashcards