Sofia

Alla inlägg under september 2011

Hej

Av Sofia - 4 september 2011 19:45

Hej! Jag mår bra bara bra. Har börjat mitt sista år i gymnasiet. Det är allt annat än roligt att sommarlovet har tagit slut och jag är allt annat än sugen på att plugga, men just nu känns det rätt bra ändå. (Skolan har inte riktigt kommit igång på allvar än).
Jag har haft ett jättebra (sista!) sommarlov och fast jag vill gå med bara ben och bikini i tre månader till så är det ganska okej att hösten smyger sig på tycker jag för tillfället. Eller så är det bara för att jag har shoppat fina höstkläder för hela lönen, hehe... Hoppas jag känner så sen i november också när halsduken klistrar sig fast runt halsen, näsan rinner och det är slaskigt överallt...

Idag har jag & Ida firat världens bästa Mickan som fyller myndig. 18. Shit vad alla bara går och blir vuxna. Nyss var det jag liksom - och det är ett halvår sen typ. Min 18års-dag känns som igår; jättefina presenter och gratulationer, en fantastisk middag och en helt misslyckad utgång. Hahaha.


Nu ska jag fortsätta skriva på min svenska c- barnberättelse, lyssna på Norah Jones och vara glad för att mina nya mockastövlar är insmorda så att jag äntligen kan börja använda dem. En kopp te på det här och det kan bli en riktigt bra kväll.

 

Ovido - Quiz & Flashcards