Sofia

Alla inlägg under oktober 2008

Av Sofia - 26 oktober 2008 17:54

helt knäpp lördagkväll igår. jag, magda, tuva, lisa, moa, lussan, emma, jessica & sofie, som var där ett tag bara. men fan vad kul det var! skrattade och skrattade och skrattade.
fast jag sov illa inatt, så är väldigt trött just nu.


imorgon bär det av till skåneland! ska vara där till nästa söndag,

och det kommer bli så hilma mysigt. det ska bli väldigt skönt att bara lämna allt här hemma ett tag och åka bort. inte jättelångt bort, men bort. fattar ni? fast jag har inte packat något än (suck) så jag måste göra det nu.

ta hand om er - pusshej!

btw

Av Sofia - 24 oktober 2008 18:31

by the way, skulle inte tacka nej till dessa heller

Av Sofia - 24 oktober 2008 18:21

har inte bloggat på ett tag, orkar inte riktigt längre.

men, nu kommer ett inlägg i alla fall


imorgon kväll blir det festlig middag hos Lisa!  och jag skulle inte tacka nej om jag blev erbjuden den här fina klänning, som jag vill haaa.
från forever21, och det bästa? tror bara den kostade runt 160 kronor eller något.
o-t-r-o-l-i-g-t <3



Av Sofia - 18 oktober 2008 15:37



Av Sofia - 13 oktober 2008 17:28

Johnny Depp har blivit utsedd till årets sexigaste man. Jag kan inte annat än att hålla med.


puss så länge!

Av Sofia - 11 oktober 2008 12:45

gårdagen var fantastiskt bra;


handlade jeans på Diesel, för bara 300 kronor! De fyller 30 år, och firade det genom att under bara en dag sälja jeans för ynka 3 hundralappar. Fick stå i kö i 40 minuter, men det var det värt!
Jag & Alexandra gick sen catwalk på Biblioteksgatan - och fick på så sätt en gratis Diesel t-shirt. Knäppt, men kul!

  

Sista dagen på U.O också. fick en jääättestor kasse fullproppad med grejer som tack. (Varsågod, säger jag ;D) Fick sluta 50 minuter tidigare också. Trevligt!


Sen var det dags för Totallymys. Syster var inne vid fyra tiden och jag mötte henne. Tillsammans, och med varsitt handtag om "jättekassen", gick vi mot Kungsgatan. Söta Filippa mötte oss där, med ett stort smile på läpparna när hon såg vad jag hade fått. Haha!

 Vi satt på Wayne's Coffee i några timmar. Pratade, skrattade och myste. Wayne's har blivit en riktigt tradition, ska ni veta. (Det och Kungshallen... ahh, minnen)<3

 Lite godis  inhandlades på pressbyrån och sedan en varsinn chailatte till mig & Filippa. jag älskar chailatte.

 18.45 satt vi i biosalong 1, på Rigoletto. Patrik 1,5 skulle ses! Och sågs; den var myycket bra!


En mycket lyckad kväll - och dag - om jag får säga det själv.


Av Sofia - 7 oktober 2008 19:30

finare i verkligheten... dreggel<3

Av Sofia - 5 oktober 2008 20:24

tre underbara ord; Coldplay - strawberry swing. lyssna, ni kommer inte ångra er!

Ovido - Quiz & Flashcards