Sofia

Alla inlägg under juli 2008

Av Sofia - 31 juli 2008 21:19

mitt & Jessicas rum.

mycket grejer var det, men det var mysigt.

 vi bodde i Djonken.






Av Sofia - 28 juli 2008 19:51

m. hittade de här knapparna i vår knapplåda (surprise!). vilken är finast,

den till höger eller den till vänster?

Av Sofia - 27 juli 2008 20:06





 fotograf: jag


bild 1. min söta syster var fin i randigt...

bild 2. ... och en lika söt Lill My - tofs hade hon på huvudet, med min röda jätteklämma från H&M.

bild 3. egengjort armband från då vi inte var såå stora. ett äkta dagisarmband, alltså!  älskar sånt!

bild 4. systrar i armband. (en uppföljare till Systrar i jeans kanske? Min älskling Filippa har ju sagt att hon ska skriva en barnbok, då kan ju hon skriva den! "Systrar i armband. Av Filippa..." :D  det blir bra det.)


tjohoj!

Av Sofia - 25 juli 2008 22:37

såhär såg jag ut idag (när jag inte var och solade i bikini då)




 fotograf: jag


ha en härlig fredagskväll!

Av Sofia - 25 juli 2008 17:46

såhär har hela min förmiddag sett ut.

jag har solat i flera timmar.


någon mer som gillar En Prinsessas Dagbok - böckerna?

Av Sofia - 23 juli 2008 20:07

 fotograf: syster

titta var jag hittade idag i en av våra garderober

här hemma; en ljus jeansjacka!

 Jag har velat ha en sån typ hela sommaren!

och så hittar man en. bara sådär. en dag.

mycket trevligt

Av Sofia - 23 juli 2008 13:57















fotograf(er): jag, filippa, pappa.


en äkta totto, marre & lippa - dag <3

Av Sofia - 23 juli 2008 12:23

lyssnar på Duffy, och OJ, så bra hon är alltså!

Ovido - Quiz & Flashcards