Sofia

Alla inlägg under december 2009

Av Sofia - 26 december 2009 22:00

Jisses vad tiden går fort. Lite för fort ibland nästan. 1,2,3,4 och man har en snuttefilt som bästa vän. 5,6,7,8 och rosa är favoritfärgen. 9,10,11,12 och man upplever de sista åren som "barn". 13,14,15,16 och man blir plötsligt tonåring med humörsvängningar. 17 och man är bara "olaglig" vid vissa punkter i ett år till. Och sen kommer dagen då man blir vuxen. 18. Stor, klok och mogen. Eller inte. Hur som helst så är det en speciell dag. Och idag firar min äldsta och älskade vän Filippa sin 18-års dag. Det känns lite skumt. Jag är "barn" och hon är vuxen. Fast ändå så har vi lika kul ihop, och viktigast är väl det! I alla fall så vill jag bara säga grattis. Grattis grattis grattis på din stora dag min underbara vän. Jag hoppas verkligen att din dag och din kväll har varit/ kommer bli helt fantastiskt bra! Lika bra som du är. För du är en otroligt fin vän, på alla sätt och vis. Grattis på födelsedagen kaffekoppen. 18. Det är stort.

Jag älskar dig.





Av Sofia - 18 december 2009 21:23

JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULLOOOOOOOOOOOOVVVVVVVVVV!!!!!

Hoppas ni mår bra, för det gör jag!

Av Sofia - 10 december 2009 20:52

hej! ska strax återgå till naturkunskaps-plugget, men jag ville bara göra en liten update sådär. för tillfället, just här och nu, så känner jag mig väldigt glad och lycklig. "bara" tre prov kvar, snart får vi jullov, allt som har med julen att göra är myspys och jag skrattar mycket på dagarna. ibland är livet allt bra fint - tänk om det alltid kunde vara så. jaa, man får passa på å njuta!

Av Sofia - 3 december 2009 22:59

vem har 2 essä-skrivningar imorgon? jo, jag. och vem känner sig sådär laagom sugen på det? jo, alldeles för mycket jag...
Bara så att ni vet.

Av Sofia - 1 december 2009 20:10

Av Sofia - 1 december 2009 13:28

Och nedräkningen har börjat...

Ovido - Quiz & Flashcards