Sofia

Alla inlägg under juni 2010

Av Sofia - 15 juni 2010 09:31

Nu beger jag mig av till sydligare breddgrader - först Skåne och sedan Cypern. Jag ska odla fräknar och gå barfota. Sommarlov på riktigt med andra ord!

Ha en fin sommar, hejsvejs!

  

Av Sofia - 14 juni 2010 19:36

  

  

  


Vilken trevlig dag! Har spenderat den hemma hos Emma, tillsammans med Lussan, Moa, Tuva och Lisa. Vi gjorde amerikanska pannkakor som vi hade en massa gott på, och pratade om allt och inget. Det är alltid lyckat att träffa dessa fina konfakompisar<3
"DET FINNS ETT PEDDO UNDER BORDET SOM KOMMER FRAM DÅ OCH DÅ!" hahaha

Av Sofia - 13 juni 2010 22:15

myyys

    


Kom hem för inte så länge sedan efter att ha spenderat några timmar med de här underbara tjejerna! Åååh vad vi fyra är bra tillsammans (och enskilt också såklart). Vi började med att elda (ja, ibland gick det lite HETT till - höhöhö) marshmallows och dricka jättegod cappuccino och macchiato som en maskin i Idas nya kök fixade. Och Mickan drack O'boy som vanligt. Vi pratade om livet sådär och sedan begav vi oss ut på en kort promenad, som en riktig familj. Det var väldigt kul för vi tog en massa fina(?) kort! Men som alltid går tiden fort när man har kul, och sen var det dags att säga hejdå. Kommer ju inte träffa Ida & Lovisa på fem och Mickan på fyra veckor nu! Det var faktiskt lite sorligt :'( Mina fina tjejer, tänk vad jag är lyckligt lottad som har blivit kompis med dem!

Av Sofia - 13 juni 2010 17:45

På tisdag bär det av! 

Av Sofia - 12 juni 2010 23:00

    

syster och jag


jag, pappa och soulsister       

Av Sofia - 12 juni 2010 19:15

Idag var jag och fina Alexandra i stan och fikade. En av snubbarna som jobbade på fiket var väldigt fin i håret denna dag! För vi gillar ju när killar har såhär mycket vax i håret! ... Eller?  

Av Sofia - 11 juni 2010 22:36

Idag fyller min farfar 82 år.

Och vi har inte ringt och sagt grattis.

:|

 Eller jo pappa har gjort det, men inte jag, mamma och syrran. Det här är inte okej alltså. Fyyy vad jag har dåligt samvete nu. Lilla fajfaj... En gång om året och man glömmer. Usch usch usch vad taskigt!

Ovido - Quiz & Flashcards