Sofia

Alla inlägg under november 2008

Av Sofia - 29 november 2008 21:15


Av Sofia - 27 november 2008 20:01

igår hjälpte jag min kära syster att baka cookies. giiiiisssaaa vem som hjäplte till att äta upp lite deg? just det, jag. degen må vara god - men cookiesen är är godare. hallejuah!

btw

Av Sofia - 25 november 2008 19:45

beroende-låt för tillfället. pusshej!

Av Sofia - 25 november 2008 19:40

 franska-prov imorgon

 massor av snö! juuuulkänsla <3

jag älskar mina stumpbyxor och mina sockor

Av Sofia - 23 november 2008 20:30

godkväll gott folk.

igår var det ff hos matilda. först var vi 8 stycken tjejer som hade tjejmiddag, vilket var väldigt trevligt. vi hade lite maskerad, och jag var hippie :D pizza och cola bjöds det på!


sen... kom det mucho mucho people. det märks att ryktena sprids här på den lilla(?) ö, för plöstligt var det en massa människor inne i matildas hus.

men, ingenting förstördes! faktiskt så var alla väldigt... artiga för att vara 14/15 år! trevligt trevligt.

trots att kvällen blev lite random, så hade jag mycket trevligt iallafall; mötte mycket roligt folk!


vid tolv drog nästan alla. vi var några stycken kvar,

och vid två tiden stod vi, 10 stycken tjejer, och shejkade loss till var och varannan låt som fanns på någon ipod! "dancing queeeeeeeeen!"


vi somnade sent, vid fem-tiden sådär. men trots att jag bara sov omkring sex timmar - så har jag inte varit så farligt trött idag ;)


puss!

Av Sofia - 16 november 2008 17:18

idag fyller bloggen 1 år!

Av Sofia - 14 november 2008 18:50

var på gymnasiemässan idag. her-re-gud, vad många skolor det fanns där.

vet ungefär vilken linje jag vill gå, sam, men vilken skola?

hmmm....

Av Sofia - 12 november 2008 19:40

den 6 december blir det julbal!

alla 9or här på lidingö får gå på julbal en gång,

och i år är det min tur! är 200 kronor fattigare - men en julbalsbiljett rikare.

jag borde verkligen plugga till biologi-provet imorgon, men allt hjärnan tänker på är den otroligt fina klänning som jag har sett. tänker inte avslöja vart den kommer ifrån eller hur den ser ut - för jag vill ju inte att någon dyker upp i en likadan! men allt jag kan avslöja är att den är u.n.d.e.r.b.a.r

Ovido - Quiz & Flashcards