Sofia

Alla inlägg under augusti 2008

Av Sofia - 28 augusti 2008 21:30

imorgon bär det av till Göteborg!

första gången för mig :)

det ska bli väldigt trevligt!

(+ att man får slippa en dag av skolan också, inte helt fel)


jag ska fota, gå på Lisseberg och leta reda på affären Rut.

gött !

Av Sofia - 28 augusti 2008 20:58

bissi.

mycket att göra.

jag har en massa saker att fixa känns det som! inte läxor och sådant då (okej, en liten del är läxor) utan andra saker. jag vill göra mitt rum finare, jag vill få mer pengar så jag kan shoppa och jag vill åka till New York. Jag har aldrig varit där, men jag är redan kär i staden.

Kan man vara det?

- ja, det kan man.



Av Sofia - 27 augusti 2008 20:03

hur var din?

Av Sofia - 22 augusti 2008 20:43



perfekta för de kommande Friskis - passen med Filippa och till skolans gympapass. träningen blir faktiskt roligare med lite extra fina kläder!

Av Sofia - 22 augusti 2008 20:41



den här jättefina saken fick jag igår!

jag tycker den är så fin <3

min gamla mobil har jag haft i 3,5 år så det var verkligen dags för en ny...



Av Sofia - 17 augusti 2008 20:44




Och snart så är då sommarlovet 2008 snart över.

Sorligt, men sant.

 Men jag har haft en bra sommar så jag borde inte klaga!

Men det är klart, när det gäller sommarlovets slut klagar man väl alltid...


Av Sofia - 17 augusti 2008 20:31


idag har jag äntligen sett filmen! mycket bra,

myycket lyxig & myyycket suktande (och avundjuka suckar ifrån biopubliken). Jag & Matilda hade mys dagen lång!


puss så länge

Ovido - Quiz & Flashcards