Sofia

Alla inlägg under april 2010

Av Sofia - 23 april 2010 20:47



idag har varit en dag av allt och lite till. trötthet och energi. panik och lugn. gråt och skratt. olycka och lycka.

min hjärna är slutkörd, men mitt hjärta är lättat.


Av Sofia - 12 april 2010 17:53

  



    


Skåne var toppen - förutom att det bara var vårväder en eller två dagar. Vi spelade kort, läste böcker och tidningar, tittade på gamla filmer från när mami bara var en liten knatte, cyklade på grusvägarna, gick promenader, träffade kusiner och mostrar och nästkusiner, åt massor av god mat (choklad) och gick mest omkring i myskläder. Vi spenderade hela veckan på landet, men lika glada var vi för det. Och inte sämre blev det av att komma hem till ett vårigt Stockholm! Bye bye UGG's, hello Converse!

Av Sofia - 1 april 2010 20:54


  

    

jag tänkte ta någon fin bild vid vårt fina påskris, vilket gick sådär..... 


Imorgon bär det alltså av till Skåneland. Först ska vi till landstället där det väntar en tv med bara SVT 1 och 2 och 4an, härliga fåtöljer som har ganska många år på nacken och lugn och ro. Sedan ska vi bo hos våra kusiner där det väntar... en himla massa skratt. Alltid lika kul! 

Men nu ska jag packa klart! Ville bara önska alla mina tusentals läsare en GLAD PÅSK!

Ovido - Quiz & Flashcards