Sofia

Alla inlägg den 5 december 2007

Av Sofia - 5 december 2007 17:13

Idag hade vi uppläsning på The Secret (ett engelska - project) och på det fick jag VG/ MVG :D yeeeey! fick nämligen G/VG när vi läste upp "the chagall project" (ännu ett engleksa- projekt) men idag då.... då jäklar! hade tränat och läst högt här hemma typ 20 gånger så det var väldigt skönt att veta arbetet hade länat sig :) Annika (vår engleksa- lärarinna) sa "This is what's make a teacher proud" n'r jag hade läst upp mitt. jag bara "thankyou" miljoner gånger (= typ 5) och satt och log hela lektionen typ. :D


 sen hade jag franska - prov. SOM OCKSÅ GICK ASBRA :D (tror jag i alla fall, kändes så). Wii! det är så skönt när man verkligen har jobbat med något länge och sedan känner att "shit, det där gick bra!".


så, som ni kanske förstår, har det varit en bra skoldag.


Och snart är det helg. ANDRA advent på sändag. jisus vad tiden går fort nu för tiden. ska på klassfest på fredag kväll (maskerad, och jag vara hippie! peace man.) på lärdag ska jag till stan med Bella (= Jaqueline) :D och på söndag ska jag & Dette å träffa vår konfa - grupp i täby. någon som också ska till husarö 2008 på konfaläger? :)



nej nu måste jag verkligen fortsätta med läxor. NOOOOOO. Fysik. Det går ... sådär :/


hejdå alla ni som läser min blogg <33333333

Ovido - Quiz & Flashcards