Sofia

Alla inlägg under juni 2011

Av Sofia - 19 juni 2011 09:12

Tiden är knapp medan orden är så många! Hinner inte dela med mig av särskilt mycket mer än att vi om några minuter sätter oss i bilen mot vårt älskade Skåne där jag ska spendera tre veckor i år. Sen åker jag hem, och iväg igen; till Rhodos med tre fina tjejer för en vecka! Helt galet skönt med sommarlov säger jag bara!

Ha en underbar sommar.
Adios!

Av Sofia - 11 juni 2011 17:17

Det finns ingen som helst fokus kvar i min hjärna, den har helt gått in för sommarlov (som vi inte får förrän på fredag). Och det hade ju varit jätteskönt om det inte hade varit så att jag har ett matteprov på tisdag(!!) som avgör mitt betyg i matte b. Jo men det känns ju jättebra, eftersom jag har skjutit upp pluggningen i snart två veckor nu... Fast helt ärligt så är jag varken stressad eller nervös. Om det är bra eller dåligt får vi väl se...

Aja, ska försöka plugga lite nu.
Eller inte.

Av Sofia - 9 juni 2011 18:06

Idag är det exakt tre år sedan jag åkte ut till Husarö Konfirmationsläger. Tre långa år har gått, och det känns som typ tre månader. Världen ser allt bra annorlunda ut nu än vad den gjorde då, för tre år sedan. Inte minst hade jag för tre år sen ingen aning om hur många fina vänner jag skulle få från Husarö. Och just ikväll, av alla kväller, ska jag hem till just en av de fina vännerna. För att säga hejdå. Om någon månad åker hon till Indien för ett år, och idag är det avskedsfest.
Exakt tre år sedan vi sågs för första gången - och idag säger vi hejdå för ett år framöver. Galet.


 Husarö -men då min fina syster konfirmerades i augusti förra året.

Av Sofia - 8 juni 2011 21:19

    

  
Summerburst i lördags. Det var inte bra... DET VAR BÄST! Lördagen var en av de bästa dagarna på riktigt länge, herre min gud vad kul jag hade. På Summerburst var jag & Filippa i ungefär 10 timmar. Eric Prydz, Avicii och inte minst David Guetta spelade bland annat. Allt var bra, men ingen var i närheten av Guetta. Jag har fortfarande träningsvärk i min vänstra vad för att vi hoppade och dansade i två timmar nästan non-stop. Helt sjukt kul! Natten fortsatte sedan med utgång och även det var galet roligt... Hem kom vi vid halv sex, och inledde den tidiga morgonen med att ta en nattmacka.
Det är ingen mer än Filippa som förstår det här men sammanfattningsvis var kvällen freaking bananas och sjukt Daddy DJ!!

Av Sofia - 3 juni 2011 12:39

Ovido - Quiz & Flashcards