Sofia

Alla inlägg under mars 2011

Av Sofia - 29 mars 2011 18:42

Av Sofia - 27 mars 2011 20:50


Denna bild på Elin Kling  gör mig sugen på att klippa av några decimeter på håret. Frågan är om man vågar det?

Av Sofia - 23 mars 2011 10:46

- och jag har varit 18 i exakt en månad! Denna speciella dag firades med att jag för första gången gick på utvecklingssamtalet alldeles sjäääälv. Helt sjukt vad jag känner mig vuxen! 

Av Sofia - 22 mars 2011 11:37

Vi i Sverige är tydligen världsbäst på att prata om vädret, men det struntar jag i nu för det är 11 PLUSgrader ute och våren ÄR här! Denna fina studiedag kommer tyvärr spenderas inomhus pga allt plugg, men det gör inget (eller, okej, lite då..): jag ler bara jag kollar ut genom fönsret. VÅR. Och, som en guldbonus; det är mindre än tre månader kvar till sommarlovet 2011! Så just i detta nu, känns livet rätt fint.

<3

Av Sofia - 19 mars 2011 13:16


  

Av Sofia - 13 mars 2011 12:47

Idag är ingen vanlig dag, för idag är det tre fina personers födelsedag!
Två fyller 18, medan min finaste syster fyller 16.

  

Av Sofia - 10 mars 2011 17:27

 Jag gillar INTE matte b. Speciellt inte andragradsfunktioner. Men imorgon är det matte b - prov. Och imorgon är det prov på just andragradsfunktioner. Kan bli kul. Däremot så finns det en bra hemsida som livar upp saker och ting lite grann för alla de som känner att mattebokens förklaringar kan vara lite väl korta ibland; http://www.matteguiden.se/. Den rekomenderar jag!

Ovido - Quiz & Flashcards