Sofia

Alla inlägg under december 2008

Av Sofia - 31 december 2008 17:09


Tänk, det är inte så många timmar kvar nu; snart blir år 2008 till 2009 !

Det är helt otroligt så fort det här året har gått

(fast det ibland har varit sjukt segt).


Jag har en massa nyårslöften, som jag ska försöka hålla den här gången.

 Ett av dem är att jag ska försöka göra året 2009

till mitt än så länge roligaste år! Jag ska leva (tonårs)livet helt enkelt.


Tack år 2008 för allt roligt, men nu är det dags för nya tag, nya förhoppningar, nya roligheter och ett helt nytt år


- GOTT NYTT ÅR!!!  :D



Av Sofia - 26 december 2008 23:06

julklapparna jag fick var toppenfina!

en superduperfin armbandsklocka från "tritoni", två tunikor, en klänning, pengar (välbehövda!), "Anne Franks Dagbok" och Mamma Mia the movie tillsammans med syrran, sockor ifrån Estland(!), Duffys skiva, söta trosor

och en del annat trevligt!

farmor & farfar har varit här nu i några dagar, och vi har bara tagit det lugnt. behöver verkligen det - är helt slut efter terminen.


tror även att bloggandet kommer få ta jullov ett tag också,

ska sasta på att umgås istället förstår ni!

någon liten bild, och en "gott nytt år"-hälsning kanske - men om inte;
take care <3

Av Sofia - 23 december 2008 11:03

facebook funkar :D

Av Sofia - 22 december 2008 16:47

varför funkar inte facebook?! tredje dagen nu... suck.

Av Sofia - 22 december 2008 16:35

gårdagen spenderades nog mest under en gran. en grön en!
jag, filippa & maria sockersöt öppnade julklapparna vi gett till varandra

(jag fick sååå söta trosor av filippa!) medans vi drack julig must och åt chokladkakor, syltkakor, knäck, "juleskum", pepparkakor, polkagrisar och karameller i alla julens färger...
Nyttigt? Nej.  Mysigt? Oh ja!



Av Sofia - 21 december 2008 21:47

jag älskar julen av hela mitt hjärta, det gör jag. men när vädret är som det är nu - regn, kallt och blåst - längtar jag ändå lite, lite grann tills det är sommar igen..



körsbärsblommor i kungsan


Av Sofia - 20 december 2008 15:53





Ovido - Quiz & Flashcards