Sofia

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Sofia - 3 juni 2010 21:00

- för imorgon ska jag åka flaaak!!! I flera timmar kommer vi åka runt, och oj vad jag kommer vara fräsch sen. Detta är en ny upplevelse för mig, men jag har hört att man luktar lite lagom med öl efteråt liksom. Min underbara vän Ida var i alla fall väldigt gullig och gav mig ett par gamla trasiga skor som hon inte längre ville ha (haha, det lät ju gulligt), så att jag nu inte behöver bry mig om jag badar i cider och öl. En gammal tröja och ett par för små shorts är också redo att möta morgondagens "regn". Det här kommer bli grymt, det känner jag på mig!!


före...  

Av Sofia - 3 juni 2010 15:30

Istället för att ha engelskalektion idag fick vi rast. Detta resulterade i en väldigt lång håltimme, vilket i sin tur resulterade i att jag och några andra classmates åkte till stan. Detta resulterade i att jag, som egentligen ska hålla hårt i pengarna fram till Cypernresan, köpte ett par pilotbrillor och en döskallering (bätrre sent än aldrig). Eftersom vi inte ätit någon lunch på skolan så resluterade det i att jag även fick betala för en hamburgare på donken, innan det var dags för att åka tillbaka till skolan och ha 20 minuters värd mattelektion.

Så jag må ha spenderat mer än planerat denna dag, men detta har i alla fall resulterat i att jag känner mig väldigt glad just nu. Jag gillar resulterande saker!



           

Ovido - Quiz & Flashcards