Sofia

Alla inlägg den 11 juni 2010

Av Sofia - 11 juni 2010 22:36

Idag fyller min farfar 82 år.

Och vi har inte ringt och sagt grattis.

:|

 Eller jo pappa har gjort det, men inte jag, mamma och syrran. Det här är inte okej alltså. Fyyy vad jag har dåligt samvete nu. Lilla fajfaj... En gång om året och man glömmer. Usch usch usch vad taskigt!

Av Sofia - 11 juni 2010 19:15

Vilken mysig dag man har haft idag då! Eller ja, mysig blev den efter att jag försovit mig (det var väckarklockan som inte ringde!) 1 timme och 45 minuter vilket slutade med att mamma fick stressköra in mig till tandläkaren (dit jag kom fram i perfekt tid - galet!). För efter tandbesöket åkte jag direkt hem till mysiga Mickan som bjöd på en riktig hotellfrukost! Vi har spenderat mesta av dagen i soffan, tittandes på Hannah Montana (Mickans älsklingprogram, inte mitt), SvampBob och sen Pirates Of The Caribbean 1. Vi bestämde att kladdkaka med grädde blev bäst till lunch. Tillsammans med en kopp te. Så så blev det! Inte illa alls. Spotify och Facebook har också fått vara med, väldigt mycket, idag. Så trots den riktigt svenska sommardagen (= regn) har jag haft det väldigt bra!


Nu blir det snart sushi med la familia, innan jag ska träffa andra bästa vännen Lovisa, a.k.a. Åke. Oj oj så bra jag får ha det idag! Jag gillar att ha sommarlov!

Ovido - Quiz & Flashcards