Sofia

Alla inlägg den 19 september 2009

Av Sofia - 19 september 2009 20:00

Tjo! Jag tror jag har satt rekord. Inomhus-rekord. Enligt mina beräkningar har jag nämligen inte lämnat huset på ca 28,5 timme snart. TJUGOÅTTA TIMMAR OCH 30 MINUTER! Fatta vad länge det är!! Hemskt. Det bara rycker i benen på mig nu. Skulle egentligen gått ut igår kväll men pågrund av... oväntade händelser, så tappade jag helt lusten. Kvällen spenderades med en tekopp och nya ELLE i sängen istället. Anyway, IKVÄLL så ska jag i alla fall ut. Ut, ut, ut och träffa människor! Jag känner att det är precis vad jag behöver. Lite liv och rörelse omkring mig, för att skapa lite liv och rörelse inom mig... Eller något. Förhoppningsvis blir det trevligt i alla fall.

Men nu ska jag bättre på rouget. Ciao!


    

såhär såg jag ut igår. leopardtights och converse är inte fy skam

Ovido - Quiz & Flashcards