Sofia

Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Sofia - 19 januari 2010 22:40

Jag måste skärpa mig. Jag har dålig karaktär. Jag kan inte hålla vad jag lovat mig själv. Imorgon är en ny dag. Vad som helst kan hända. Jag har som vanligt nya (samma) löften för mig själv att uppfylla. Imorgon. Jag måste skärpa mig. Om jag bara inser hur mycket enklare det är att bara GÖRA det istället för att gå omkring och förbereda sig i hundra år och sen inse att man inte hinner.


morgondagens Att Göra:

1. skola

2. hem och äta mellanmål

3. barnvakt mellan fyra till sex

4. lite ”fix” + middag

5. plugga matte

6. jobba på geografiarbetet

7. jobba på arbetslöshetsarbetet

8. INTE BITA PÅ NAGLARNA

9. äta en frukt

10. verkligen göra allt som står här ovanför

Av Sofia - 19 januari 2010 20:45

har ni varit med om att det känns som om man hela tiden har fullt upp - men ändå inte gör någonting?

Ovido - Quiz & Flashcards