Sofia

Direktlänk till inlägg 27 november 2009

funny friday

Av Sofia - 27 november 2009 17:35

fredag. finally! denna vecka har inte varit alltför rolig - novembermörkret gör mig deppig alltså. idag har jag franskafredvisning (!) och sedan geografiprov, där jag skrev om underbefolkningen/ överbefolknings-problem i 1 timme och 45 minuter. efter det var min hjärna rätt mosig. som tur var slutade jag då! denna helg kommer dockINTE bli särskilt rolig - den kommer ämligen bara bestå av plugg, plugg och åter lite plugg. ska t.o.m läsa ikväll liksom! FATTA vad duktig jag är... men men, jag är så illa tvungen - historiaprovet blev framskjutet 2 veckor, och jag har därför 40 sidor om antiken att lära mig till nästa fredag. + att jag då har prov i samhällskunskap på måndag. åh vad jag älskar skolan och alla dess roliga läxor. tjooohooo, livet leker ibland alltså!! (ironi.se)

men trots allt slit och gråt så finns det lite att vara glad över: på söndag är det 1a mysiga advent och snart är jultiderna igång på riktigt! i love it! och om bara tre veckor såhär dags har jag ju lov! DET ska bli skönt.


beroendelåten nr 1 for the momento (tack filippa!)

 
 
Lippa

Lippa

27 november 2009 21:14

aaaaah its a party in the usa!

http://kaffe.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 30 maj 2012 14:26

Idag är det NIO dagar kvar till studenten. Nio dagar tills gymnasietiden är över. Nio dagar tills jag har pluggat klart för ett bra tag. Nio dagar tills jag börjar på en helt ny väg här i livet. Nio dagar tills jag blir fri. Nio dagar tills jag tar ...

Av Sofia - 5 maj 2012 21:23

           Hamnade på Mangos hemsida, vilket visade sig vara livsfarligt... SÅ fina! ...

Av Sofia - 25 april 2012 21:20


                      

Av Sofia - 15 april 2012 18:53


Hej hopppppp. Sisådär en och en halv månad kvar till studenten. Helt sinnes! Ett par skivor står på tur, varav en är redan imorgon, flak-detaljer ska fixas och såklart ska sju ton plugg hinna bokas av. Studenklänningen är införskaffad och studenmössa...

Av Sofia - 9 april 2012 14:22


En vecka på världens bästa landställe gör alltid susen. Har ätit onyttigt varenda dag, besökt släktingar, varit på bio, cyklat på grusvägarna och trotsat kylan, postat studentinbjudningarna (!) och kollat på alla fyra Die Hard-filmer inom loppet av ...

Ovido - Quiz & Flashcards