Sofia

Direktlänk till inlägg 19 november 2009

Free time

Av Sofia - 19 november 2009 13:15

Kan jag gå med dig hem från bussen? Kan du möta mig på bänken där vi delade första folkölen? På fredag kanske jag kan få biljetter till dansen, so I can shake you ooOOooo....

 

Håkan är allt bra fin han alltså. Mmm...
Idag har vi "aktivitetsdag" i skolan, där de vanliga lektionerna utgår och lärarna istället får bestämma vad klassen ska göra. Jag älskar mina lärare för tillfället, för de har bestämt att lägga in utvecklingssamtal hela dagen lång idag vilket gör att man är ledig när man har varit på det! MEN, jag har det ännu bättre, för jag hade mitt samtal i tisdags, vilket betyder att jag idag är heeelt ledig! Det är inte illa. Inte illa alls. Sov till tio, åt frulle framför TVn där jag kollade på en inspelning av Desperata Hemmafruarna och har sen dess pluggat lite här vid datorn. Soooft. Fast jag har omkring 20 historiafrågor att göra, samhällskunskap att plugga in till imorgon, geografiskit till nästa vecka och lite francais på det att göra idag så mår jag bra faktiskt. Känner att tisdagens inlägg blev rätt deppigt. Men ibland är jag deppig... tuff shit liksom. Novembervädret gör det ju inte precis bättre heller - vill ut och resa! Sand under fötterna, ett turkost hav och en kokospalm är precis vad jag skulle behöva nu.... Jaja, drömma går ju. Nu - tillbaka till arbetet! 

 
 
Ida

Ida

20 november 2009 17:34

muhahah det kommer jag få om typ tre veckor! yääää :D

http://iidaaida.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 30 maj 2012 14:26

Idag är det NIO dagar kvar till studenten. Nio dagar tills gymnasietiden är över. Nio dagar tills jag har pluggat klart för ett bra tag. Nio dagar tills jag börjar på en helt ny väg här i livet. Nio dagar tills jag blir fri. Nio dagar tills jag tar ...

Av Sofia - 5 maj 2012 21:23

           Hamnade på Mangos hemsida, vilket visade sig vara livsfarligt... SÅ fina! ...

Av Sofia - 25 april 2012 21:20


                      

Av Sofia - 15 april 2012 18:53


Hej hopppppp. Sisådär en och en halv månad kvar till studenten. Helt sinnes! Ett par skivor står på tur, varav en är redan imorgon, flak-detaljer ska fixas och såklart ska sju ton plugg hinna bokas av. Studenklänningen är införskaffad och studenmössa...

Av Sofia - 9 april 2012 14:22


En vecka på världens bästa landställe gör alltid susen. Har ätit onyttigt varenda dag, besökt släktingar, varit på bio, cyklat på grusvägarna och trotsat kylan, postat studentinbjudningarna (!) och kollat på alla fyra Die Hard-filmer inom loppet av ...

Ovido - Quiz & Flashcards