Sofia

Alla inlägg under juni 2008

Av Sofia - 7 juni 2008 10:01








bilder ifrån igår, le nationaldag

1. jag solar. ( & nej jag är inte särskilt brunbränd - ÄN!)

2. glass i stora lass!

3. Filippa & Maria chillar i hängmattan och äter en utsökt bit vattenmelon

4. totally!!

5. vi tog en promenad och påvägen stannade vi vid en "lekpark". där tog vi några rid-bilder :)

6. Filippa är riddaren och jag är prinsessan...

7. ... men vi måste inse att vi inte är 3 år längre och att våra rumpor har blivit större. hahaha

Av Sofia - 4 juni 2008 20:25

S O M M A R L O V
YEEESSSS, IMORGON ÄR DET SISTA DAGEN I 8:AN FÖR MIG :D

WOOOHOOOO!!!!

SEN ÄR DET SOMMARLOV SOM GÄLLER FÖR 2,5 MÅNAD FRAMÖVER!

Som jag har längtat... :)

 Jag mår bra, bra, bra just nu, som ni kanske förstår.

från le trädgård


- jag mår så bra, bra, bra...

Av Sofia - 3 juni 2008 17:38

Idag har jag fått håret klippt. Det har blvit ungeför 5 cm. kortare. Annars,

ser det likadant ut som tidigare, luggen håller på och växa ut :)


När jag kom hem ifrån frissan så har mammsen bakat bullar. Så himla goooooda! Jag klämde i mig 2 stycken. Men tro mig, till Gossip Girl och Desperate Housewives som är ikväll kommer fler att få bosätta sig i min mage, haha :)  Mums mums muuuums...


 

Av Sofia - 2 juni 2008 21:52

Godkväll !

sitter framför datorn och sörplar i mig det sista av det gröna teet, som jag har i min fina blå kopp.

 Jag älskar te.


Dansshowen gick...bra. Den svåraste låten, gick bättre ;D Yey.
jag är dock extremt trött just nu och ska faktiskt

försöka gå och lägga mig tidigt. Jag ritkigt längtar efter att

få somna i min mjuka säng... :)

Om 1 vecka, så sover (?) jag ute på Husarö. Tiden går bra fort.


pusspuss & kramkram

Av Sofia - 2 juni 2008 09:14

Om några minuter ska jag bege mig mot skolan.

Vi börjar 9.30 på måndagar, så jag kunde sova ända till 8 :D Fast jag vaknade vid sju av en ... förskylnings-attack :/


Idag har jag dansshow (jupp, jag dansar - 1 gång i veckan) igen (hade det i lördags också). Hela familjen ska komma och kolla. :)

En låt är jag verkligen inte bra på... Gjorde bort mig en hel del i lördags, kan jag tala om. Jaja..


Nu måste moi bege sig av. PUSS!


& FÖRRESTEN, OM 1 VECKA SÅ ÄR JAG PÅVÖG MOT HUSARÖ, TILL KONFALÄGRET!

Av Sofia - 1 juni 2008 15:44

 

Av Sofia - 1 juni 2008 15:02

... nej, tårtan var inte lika söt som Filippa.
Jordgybbarna hade varit frysta, och därför var inte smaken särskilt stor.

Tårtbottnen hade blivit lite för hård också. Fyy pappa! Haha.


Av Sofia - 1 juni 2008 14:43

goddagens!

nu ska jag ut i trädgården och äta tårta som mamma & pappa

har gjort :)

jordgubbsar, grädde,vaniljkräm är det i!

nyttigt och sött. nästan lika sött som denna fina flicka

pussssss!

Ovido - Quiz & Flashcards