Sofia

Alla inlägg den 7 juni 2008

Av Sofia - 7 juni 2008 19:07






jag passade på att ta några kort på de här jättesöta blommorna, innan idag. de växer på en liten plätt rakt under en stol. men lika fina var de för det. vad heter de egentligen? något på bokstaven t va? jag ska minsann kolla upp det! mammsen vet nog..

- tusenskönor?!

hmmmm....

Av Sofia - 7 juni 2008 16:18

röda jordgubbar med tre ton sockor ovanpå

kan det bli mer sommar?


Av Sofia - 7 juni 2008 10:01








bilder ifrån igår, le nationaldag

1. jag solar. ( & nej jag är inte särskilt brunbränd - ÄN!)

2. glass i stora lass!

3. Filippa & Maria chillar i hängmattan och äter en utsökt bit vattenmelon

4. totally!!

5. vi tog en promenad och påvägen stannade vi vid en "lekpark". där tog vi några rid-bilder :)

6. Filippa är riddaren och jag är prinsessan...

7. ... men vi måste inse att vi inte är 3 år längre och att våra rumpor har blivit större. hahaha

Ovido - Quiz & Flashcards