Sofia

Direktlänk till inlägg 8 maj 2008

en hålig timme

Av Sofia - 8 maj 2008 12:51

Bonjour !

just nu sitter jag faktiskt hemma. jag har nämligen en hålig timme (håltimme).

Eftersom det är så uuuunderbart väder - och nästan 20 grader! - så tog jag cykeln och begav mig hemmåt istället för att sitta i skolan och möggla... Jag ska cykla dit igen om 15 minuter ungefär.

Jag åt lite mer lunch hemma, då skolans lucnh inte var någon jättehöjdare idag (som vanligt) och till efterrätt har jag druckit smoothie.

Ingridienserna är

- Blåbär

- hallon

- saft ifrån 2 apelsiner.

- möjligtvis lite vatten, beroende på konsistensen.

- ( man kan även ha i några jordgubbar, då får man världens godaste smoothie; smootihe á la Sofia :) Men nu är det så att vi inte hade några jordgubbar hemma, så det blev en... Smootihe á la Sofia 3/4. Typ. )

That's it. Nada moore. Utsökt<3


skriver mer senare idag. cya!

lollo mitt hjärta. lika underbar som

blommorna på trädens grenar :)

 
 
Ingen bild

knaslippa

8 maj 2008 13:23

älskade totto! jag har håltimme aussi! egentligen resursdag ("resursdag" då lidbaum tvinga med oss på mozart konsert i konserthuset o nu ska jag bege mig till landet utanför stan för å pluggish!)
har pappsen kommenterat att ebba o fanny ska kalabalik kalas på söndag?
puusss

 
Ingen bild

moi

10 maj 2008 18:12

najs :D

nej, det har din pappsen ej kommenterat. vad händer då? :)
pussar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 30 maj 2012 14:26

Idag är det NIO dagar kvar till studenten. Nio dagar tills gymnasietiden är över. Nio dagar tills jag har pluggat klart för ett bra tag. Nio dagar tills jag börjar på en helt ny väg här i livet. Nio dagar tills jag blir fri. Nio dagar tills jag tar ...

Av Sofia - 5 maj 2012 21:23

           Hamnade på Mangos hemsida, vilket visade sig vara livsfarligt... SÅ fina! ...

Av Sofia - 25 april 2012 21:20


                      

Av Sofia - 15 april 2012 18:53


Hej hopppppp. Sisådär en och en halv månad kvar till studenten. Helt sinnes! Ett par skivor står på tur, varav en är redan imorgon, flak-detaljer ska fixas och såklart ska sju ton plugg hinna bokas av. Studenklänningen är införskaffad och studenmössa...

Av Sofia - 9 april 2012 14:22


En vecka på världens bästa landställe gör alltid susen. Har ätit onyttigt varenda dag, besökt släktingar, varit på bio, cyklat på grusvägarna och trotsat kylan, postat studentinbjudningarna (!) och kollat på alla fyra Die Hard-filmer inom loppet av ...

Ovido - Quiz & Flashcards