Sofia

Alla inlägg den 6 maj 2008

Av Sofia - 6 maj 2008 22:16

He-rre-gud, så spännande !
Vad har med hänt Lynetts man Tom & hennes barn? :'(

Stackars Lynette...

Victor är i alla fall död nu, YEAH! :D Honom gillade vi ändå inte.

Men Carlos då? Jag vet vad som händer med honom...
But i won't tell! Det kanske är någon som läser om absolut inte vill ha reda på det.

      

 Om ni vet något mer om vad som kommer hända - säg inte!

Jag gillar inte när alla överraskningar är förstörda i förskott :P


Nu ska jag måla naglarna i genomskinligt nagellack :)

puss&kram skumbanan!

Av Sofia - 6 maj 2008 17:01

dagens inlägg vill jag tillägna alla mopsar.

jo, ni läste rätt. mopsar.

För de knubbiga, söta, små hundarna är min favvorsar här i hundvärlden.

Jag är fullt seriös när jag säger att varje gång, varje gång, jag ser en mops,

så fullkomligt smälter jag. Smälter är ordet!
Jag vet inte vad det är med dem som gör att jag har förälskat mig i dem så mycket.

När jag blir stor (haha, nu låter det som om man var ett litet barn igen) så ska jag skaffa en mops. det har jag haft bestämt i flera år nu.

Och namnen och också bestämda, 1 tjejnamn och 2 killnamn har jag kommit på.

Haha, ni sitter säkert där hemma och undrar vilken sjuk tjej det här egentligen är, som har bestämt namnen på sina inte ens existeranade mopsar ännu.

men det råkar bara vara så att jag har en stor kärlek till mopsar.

en STOR kärlek.

<3



Vad tycker ni om mopsar?

Ovido - Quiz & Flashcards