Sofia

Alla inlägg under november 2007

Av Sofia - 16 november 2007 17:33

helo again.


idag är det fredag! tack Gud för att du uppfann den dagen!

Jag har inte alls gjort idag efrter skolan. kom hem, var völdigt trött, drack ett glas juice och gick sen å la mig i soffan. där tillbringade jag tiden från tre till halv fem ungefär. it was very nice to just don't do a singel thing! z)


men nu, mina kära vänner (?), måste jag avsluta. Min syster vill ha datorn och för att behålla detta lugnt som just nu finns i vårat hus, skall hon få den ;) haha!


ni får ha det få trevligt. aaaaaadios!

Av Sofia - 16 november 2007 17:21

hello!

detta är premiärinlägget i denna nyskapande blogg, som skapades för omkring 10 minuter sedan.

det är inte första gånger jag bloggar, men det är första gången jag har en eeegen blogg :) 

I hope you will like it people!


bloggar lite mer sen. bai, for the moment.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards