Sofia

Alla inlägg den 24 november 2007

Av Sofia - 24 november 2007 18:49

- NU HAR JAG LUGG :) jag blev faktiskt jättenöjd! tjejen som klippte mig var super.  det enda som inte var lika bra var priset. 600 kronor för lite tvättning, klippning och föning! :O jaja, som tur är gick pengarna inte åt i onödan ;P


ett meddelande till Jejklin: fööörlåttt, att det inte blev något träffande idag. hann inte :( vi ska träffas någon annan dag. promise (a)

Av Sofia - 24 november 2007 10:08

Idag, klockan 13.00, smäller det. Eller snarare; klipps det. Japp, jag ska klippa mig! Äntligen. Det var hur länge som helst sen sist. Mitt hår är helt utslitet. 

Jag ska klippa upp håret liite lite och sedan ska jag göra en modig sak. Jag ska klippa lugg. Jag känner bara att jag vill göra något nytt med min frilla. Så, efter en del övertänkande (?) så har jag bestämt mig. En rak lugg. Om någon helt och håller är emot detta förslag, skriv en kommentar (som ni annars är mycket dåliga på!) eller ring å varna mig! ;P


denna lugg är fin:



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards