Sofia

Alla inlägg under januari 2011

Av Sofia - 9 januari 2011 18:33

  


- Kolla den här! För första gången i Harry Potter-historien är Ron snygg! Heja utvecklingen (och photoshop)!!

Av Sofia - 9 januari 2011 18:13


Hade Harry Potter- maraton förra lördagen, dagen efter nyår, och plötsligt insåg jag hur bra filmerna är. Eller så berodde det på att jag kollade på Harry Potter- filmer i nästan 10 timmar som min hjärna blev helt fast... Senaste filmen såg jag med systern min i förrgår och den var lika älskvärd den! Och då Dobby dör, herregud, tårarna bara rann. Hela salongen grät tror jag. Sorgligaste på länge. På hemvägen satt vi tysta nästan hela tiden, helt inne i den magiska världen ā la Harry Potter. Hahaha. Hur som helst har jag kollat på en massa klipp och jag kan inte sluta älska det här, det är så klockrent! "No I AM Harry. I thought I was an actor playing wizzard, but... really, I was a wizzard playing an actor". Hahaha åh gud jag har haft jullov för länge nu...


Aah, klippet vill inte funka men sök och kolla på youtube, så värt det!

Av Sofia - 9 januari 2011 12:00


önskar att det var jag som hade tagit den här bilden...  

Av Sofia - 8 januari 2011 23:46


  

Ovido - Quiz & Flashcards