Sofia

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Sofia - 3 mars 2010 16:14

Gårkvällen (kan man säga så?) spenderades hemma hos sötaste Emma, tillsammans med Lussan, Lovisa, Lovisa, Lisa och Jessica. Vi drack lättdryck, åt chips och grönsaker med dipp och kollade på Fame. Det var en äkta slappiskväll, en äkta mycket rolig slappiskväll. Kanske var det jag som var allmänt flummig men oj vad jag skrattade. Det liksom bara klickar- garvar alltid så mycket med de människorna. Ja herregud vad mycket roliga stunder jag har haft med dem... Många av dem har fångats av mobilkameran, så jag tar och lägger upp de bästa här. Om man inte känner oss tror man nog att vi är dumma i huvudet ibland, vilket vi kanske också är, men det gör inget. För med de människorna är jag väldigt väldigt lycklig!

                                        

hahahahaha!

Ovido - Quiz & Flashcards