Sofia

Direktlänk till inlägg 14 februari 2010

Röd soffa

Av Sofia - 14 februari 2010 20:04

Idag är det alla hjärtans dag. Hurra hurra, grattis till alla singlar (mig). Men, förutom dagen då allt är rosa och rött, så är det är något mer som sker idag. Idag är det nämligen exakt ett år sedan min 16-års tjejmiddag! Inte för att tjejmiddagar är ovanliga eller något sådant, men ni förstår att den tjejmiddagen JAG hade, för väldigt exakt ett år sedan, var ganska så speciell. Oförglömlig... Rolig, galen och grymt äcklig på vissa håll och kanter. Ett minne för livet, o ja. Jag tänker inte gå in på några detaljer, utan jag säger bara fyra väldigt passande ord: fekke fekke SPÅRA SPÅRA. Ni förstår, dagen efter städade vi (jag har underbara vänner) i sex timmar. Men, det värsta är att trots det så har en soffa fått slängas(!), en matta fått piskas, två filtar fått tvättas, en dummsugare fått rengöras och x antal trappsteg fått rengöras. Utan tvekan bland det galnaste jag varit med om. Heja ungdomen! Och kärleken då, såklart.

 
 
Lussan

Lussan

15 februari 2010 15:33

Helt klart oförglömligt! Väldigt roligt, väldigt galet, vi gör om det! Iaf början!

http://alwaysl.blogg.se

 
carro

carro

15 februari 2010 21:39

älskar headern på Sjp!

http://puredetails.blogg.se

 
Marre

Marre

15 februari 2010 21:56

hahahahhah!

http://sugarsweet.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 30 maj 2012 14:26

Idag är det NIO dagar kvar till studenten. Nio dagar tills gymnasietiden är över. Nio dagar tills jag har pluggat klart för ett bra tag. Nio dagar tills jag börjar på en helt ny väg här i livet. Nio dagar tills jag blir fri. Nio dagar tills jag tar ...

Av Sofia - 5 maj 2012 21:23

           Hamnade på Mangos hemsida, vilket visade sig vara livsfarligt... SÅ fina! ...

Av Sofia - 25 april 2012 21:20


                      

Av Sofia - 15 april 2012 18:53


Hej hopppppp. Sisådär en och en halv månad kvar till studenten. Helt sinnes! Ett par skivor står på tur, varav en är redan imorgon, flak-detaljer ska fixas och såklart ska sju ton plugg hinna bokas av. Studenklänningen är införskaffad och studenmössa...

Av Sofia - 9 april 2012 14:22


En vecka på världens bästa landställe gör alltid susen. Har ätit onyttigt varenda dag, besökt släktingar, varit på bio, cyklat på grusvägarna och trotsat kylan, postat studentinbjudningarna (!) och kollat på alla fyra Die Hard-filmer inom loppet av ...

Ovido - Quiz & Flashcards