Sofia

Alla inlägg den 17 juli 2008

Av Sofia - 17 juli 2008 18:15

Känslan växer inom  mig. Den blir starkare och starkare och bara värre och värre. Jag känner hur det snart tar kål på mig. Vad ska jag göra? Snart kan jag inte hålla ut mer. Modet försvinner mer och mer och likaså gör hoppet. Jag orkar inte mer, jag kommer dö!! Men jag får inte ge upp, jag får inte... För snart, SNART, så kommer min räddning. Min prins i en silvrig riddarut- rustning. Min Prins Charming. Prins Charming är egentligen bara ett smeknamn som jag har kommit på. Egentligen heter han MAT!

Av Sofia - 17 juli 2008 11:36

hej & hå!

nu är jag återigen hemma från att ha varit i skåneland i 16 dagar :) det blev 4 dagar mer än beräknat. naaajjs.


jag har så mycket att berätta. tonvis med minnen från Husarö och ytterliggare flera andra i från le Skåne. men schemat är tajt. hinner inte skriva för tillfället. soon ska jag & syster åka in till stan och möta vår älskade Filippa därinne!


jag har också miljontals bilder som jag skulle vilja ladda upp, men det finns liksom inte plats för alla de miljontals bilderna.. får ladda upp typ 45 till eller nåt. haha.

Men här är en. En bild av alla miljonerna. Enjoy!


pyss!


husarös musikal "Liv och fred". Jag spelade - den enda - fjärilen.

Ovido - Quiz & Flashcards