Sofia

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2008

brilliant friday

Av Sofia - 11 oktober 2008 12:45

gårdagen var fantastiskt bra;


handlade jeans på Diesel, för bara 300 kronor! De fyller 30 år, och firade det genom att under bara en dag sälja jeans för ynka 3 hundralappar. Fick stå i kö i 40 minuter, men det var det värt!
Jag & Alexandra gick sen catwalk på Biblioteksgatan - och fick på så sätt en gratis Diesel t-shirt. Knäppt, men kul!

  

Sista dagen på U.O också. fick en jääättestor kasse fullproppad med grejer som tack. (Varsågod, säger jag ;D) Fick sluta 50 minuter tidigare också. Trevligt!


Sen var det dags för Totallymys. Syster var inne vid fyra tiden och jag mötte henne. Tillsammans, och med varsitt handtag om "jättekassen", gick vi mot Kungsgatan. Söta Filippa mötte oss där, med ett stort smile på läpparna när hon såg vad jag hade fått. Haha!

 Vi satt på Wayne's Coffee i några timmar. Pratade, skrattade och myste. Wayne's har blivit en riktigt tradition, ska ni veta. (Det och Kungshallen... ahh, minnen)<3

 Lite godis  inhandlades på pressbyrån och sedan en varsinn chailatte till mig & Filippa. jag älskar chailatte.

 18.45 satt vi i biosalong 1, på Rigoletto. Patrik 1,5 skulle ses! Och sågs; den var myycket bra!


En mycket lyckad kväll - och dag - om jag får säga det själv.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 30 maj 2012 14:26

Idag är det NIO dagar kvar till studenten. Nio dagar tills gymnasietiden är över. Nio dagar tills jag har pluggat klart för ett bra tag. Nio dagar tills jag börjar på en helt ny väg här i livet. Nio dagar tills jag blir fri. Nio dagar tills jag tar ...

Av Sofia - 5 maj 2012 21:23

           Hamnade på Mangos hemsida, vilket visade sig vara livsfarligt... SÅ fina! ...

Av Sofia - 25 april 2012 21:20


                      

Av Sofia - 15 april 2012 18:53


Hej hopppppp. Sisådär en och en halv månad kvar till studenten. Helt sinnes! Ett par skivor står på tur, varav en är redan imorgon, flak-detaljer ska fixas och såklart ska sju ton plugg hinna bokas av. Studenklänningen är införskaffad och studenmössa...

Av Sofia - 9 april 2012 14:22


En vecka på världens bästa landställe gör alltid susen. Har ätit onyttigt varenda dag, besökt släktingar, varit på bio, cyklat på grusvägarna och trotsat kylan, postat studentinbjudningarna (!) och kollat på alla fyra Die Hard-filmer inom loppet av ...

Ovido - Quiz & Flashcards