Sofia

Alla inlägg under september 2008

***

Av Sofia - 22 september 2008 15:09

det är något fel med programmet där alla mina foton ligger. fanfanfan. skulle ju skicka iväg en cd med en massa sommar -08 bilder som jag ska klistra in i ett finfint album. men nejdå, då har så klart programmet blivit helt cp, det är liksom borta :O FAN! jag blir så sjukt irriterad ibland på all

teknoligi som bara krånglar hela tiden... aaahh!

Av Sofia - 20 september 2008 18:06

jag är beroende för tillfället. så jädrans bra låt (och film)!

Av Sofia - 20 september 2008 13:42



give me a trip to The Big Apple, and I will love you forever.

Av Sofia - 18 september 2008 19:34

jag saknar min filippa kaffekopp! men på söndag ska vi (förhopppningsvis) träna på friskis, så då får jag äntligen se henne!


nu ska jag träna till en engelska redovisning imorgon, sen ska jag bara sjunka ner i soffan och se på top model. är trött, men jag mår bra.

just ja, jag var och simmade idag också. duktiga lilla jag!


have a nice evening. pyss<3

Av Sofia - 17 september 2008 16:56

jag mår så jädrans bra just nu! livet rullar på, i rätt riktning, och jag är bara så glad. jag har skrattat så himla mycket den senaste veckan så ni skulle bara veta. speciellt med en miss Alexandra.
+ att jag idag fick veta att jag kommer sitta barnvakt 1 gång i veckan, samma dag, vilket betyder peeengar!

ibland är livet allt bra härligt.

Av Sofia - 15 september 2008 21:21

jag. är. kär.

Av Sofia - 15 september 2008 17:23

 
min lilllasyster maria har en sån här fin sak! den är skitcool tycker jag.  <3

Ovido - Quiz & Flashcards